jag är förtrollad, jag är förälskad

klockan är bara vid 2 och jag har gjort massor idag! shit. Efter frullen så tvättade jag och syrran mammas bil och jag har aldrig gjort det förut, men satan så kul det var! lätt att jag ska göra det igen en strålnde fin och solig dag.  Efter det så inledde jag en storstädning på mitt rum som man nästan kan tro inte har blivit städat på flera år..nej där överdrev jag lite, men stökigt va det iaf. Och inte nog om det så har jag en fet 180 säng mitt uppe i allt som ska fixas med, och det känns som att det kan ta resten av året, så jobbigt är den.


tog bilden av jenny

Kommentarer
Postat av: Martinmonika

NICE AND WONDERFUL SITE

2011-08-26 @ 09:02:02
URL: http://martinmonika.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback