jag är trött på att vara modig

min dag idag förresten har väll inte vart så händelse rik direkt, jag har mest bara chillat och fixat med min mobil lite och det bästa av allt såklart va ju att vakna breve en läckerbit som amanda, vi låg i min säng och skrattade till halv 3 igår, ibland kan man bara ha det för kul.

justja, det var ju fotbollsträning idag också och det va dödligt jobbig, niklas jobbiga konditionsbana är inte att leka med, trodde att jag skulle dö helt seriöst. menmen, körde den iaf 6gånger. Vi provade ut nya matchkläder idag också och det känns dåligt mobbat att jag tog large på shortsen och extra large på tröjan, och nej, jag är inte biff, men det var verkligen konstiga storlekar på kläderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback