jag har trillat dit, jag har fallit jag har vaknat

min dag i helhet har varit riktigt skön! började med en hur god frukost som helst! sen så märkte jag att det var så fruktansvärt varmt så jag och syrran gick ut och solade och målade naglarna, mina blev orange. gillar färgen. Sen runt kl1 tiden så åkte jag på samling för vi hade tränings match mot Valbo som är ett div 3 lag. Matchen spelades på träffen i gävle. Det var sjukt varmt att spela, det va verklgen äckligt varmt. usch! plus att jag tycker det är ganska kul att vi har haft 5 träningsmatcher hittills och vi har typ haft olka matchkläder varje match, och bilden på becka är dagens "fina" matchställ, men snart så ska vi få helt fina nya!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback