lite godare, lite bättre

Har haft 2 timmars spanska äckel idag, hatar spanska för den som undrar! sen så har vi haft en håltimme på 3,5 timme, "jätte" kul, fast den va helt okej idag. Dagens bästa det var nog att det faktiskt va sjukt skönt att sluta lite tidigare idag så jag han träna. För annars så skulle jag ut och springa, och det är inge kul att göra själv! roligare att vara ett lag, även fast jag inte riktigt kan påstå att jag är så speciellt taggad på fotboll.

ringde milla och pratade lite om smått och gott när jag kom hem med, och gjorde samtidigt den här goda fikan, oboy med ahlgrensbilar !


Kommentarer
Postat av: milla

haha ida, det där såg ju nästan bara vidrigt ut!

2011-04-29 @ 21:51:35
URL: http://miillapeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback