never was so much owned by so many to so few

så, nu är jag redo.
igår vid 1 tiden så tog jag en cykel runda till min käraste vän jenny. Vi chillade och gick ut med hennes hundar och såklart så fick jag ta min favorit, Elliot, mums vad han är mysig och söt. Efter det så tog vi 2 plus moa en tripp till Tierp och hälsade på, vi käpte lite godsaker och efter det så återvände vi till månkis.

Strax efter att vi kommit tbx så kom vår vän amanda och vi gick till ica och handlade mat till tacos och sedan drog vi hem till mig och käkade. Jag har inte vart så mätt på braa länge, usch. Vi käkade glass,tacos,godis och cheese balls, mums va säkert något mer vi käkade men jag blir nästan illamående av att tänka på det. Sen så pratade vi och hade en massa skoj, haha trodde jag skulle dö vissa stunder och det kändes kalas bra att träffa dom härliga tjejerna.

japp, jag tänkte samma sak som dom flesta, hur skulle det här gå..

min vovvsing, Elliot

elsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback