Dag 2: Mina föräldrar

Ja vad ska man säga om sina päron..men min mamma heter Christina och pappa heter Fredrik. Jag bor med båda under samma tak och har gjort det hela mitt liv. Pappa är egenföretagare och mamma har jag aldrig fattat vad hon jobbar med men hon jobbar med papper och är nån sorts chef på ett stekar kontor, ingen mer kommentar!Mamma kan man nästan prata med allt om, förutom när det gäller killar för då blir hon bara nyfiken, och pappa ska jämt skoja och retas med en. Mamma kan man inte tro är så sport intresserad men hon har koll på det mesta inom hockeyn och fotbollen. Och pappa idrottade när han va liten men nu är han bara hjälptränare/materialare i mitt hockeylag. Ja finns väll inte så mkt mer att säga tror jag. Hittade lite random bilder på dom på min data med, men dom får la duga!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback