Dag 3: Här bor jag

jag bor i ett vitt hus med blåa knutar. Eller vi ska måla om huset och lägga om taket i sommar så knutarna ska bli gråa tror jag. Blir säkert snyggt. Här har jag bott sen jag va 2 år och huset har gått i arv i släkten sen det byggdes, lite coolt om jag får säga det själv. Och för den som inte visste så bor jag på landet och jag trivs jätte bra med det. Men jag hittade lite bilder på datan @ my crib.


Mitt hus från framsidan.


va ett tag sen jag tog den här bilden, men de här är mitt pojk/flickiga rum när det är städat..


ja så här kan det också se ut.


mitt kök där jag är köks mästare (kommer aldrig hända)..




de va alla bilder jag kunde hitta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback