Dag 8: Det här får mig att må bra

det finns flera saker som får mig att må bra men mina vänner får mig nog att må bäst, för dom kan man prata medom roliga saker eller så göra man massa roligt med dom som får en att må bra! mina vänner får mig även att må bra om det är något jag mår dåligt över eller så, för då kan jag ju alltid prata om det med dom om det och då får dom oftast mig på andra tankar.

Sen så får hockeyn verkligen mig att må bra, tro det eller ej, men det är verkligen en så grymt rolig sport och när man har det grymma laget som jag har så kan man inte annat än längta till att få vara med dom och spela. Känslan av att glida runt på isen med en puck den är hur härlig som helst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback