jag är inte kär, jag är helt förälskad!

känner mig som jordens sämsta bloggare, men vem sitter vid datan dagen in och ut när det är sånt kalasbra väder ute.

Idag har jag väll mest bara chillat och njutit av vädret. Gjorde engelska nationella i skolan också, grymt svårt med hörförståelse. Efter det så käkade vi lunch vid ån och sen så gick vi vidare till H&M för linn och anna skulle köpa shorts. Efter det blev det glass och njuta av den på skolans takvåning, hur skönt väder som helst, så det va bara att steka. Efter lite solstek så hade vi typ 20min geografi sen fick vi åka hem sådär vid 12:30 så då åkte jag hem och stekte med massa skön musik i högtalarna.

tänkte berätta om min härliga gårdag lite senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback