landanalys vare ja

känns som att dagen går seeegt framåt men som tur får jag sluta när jag vill, men ändå lite ksönt att få lite jogrt i skolan, fast det får jag ju inte heller för jag sitter och skriver här. Till lunch hade vi laxpasta och de va väll sådär, gick att äta iaf. Fast innan lunchen gick vi runt på halva stan och letade efter linneas mobil som vi tillslut hittade, hon hade glömt den i hennes cykel korg, menmen! innan geografin började så gick vi till hemköp och köpte lite godis, de va gott till en början men nu har jag lessnat på de. Men snart ska jag dra mig hemåt och plugga lite och tagga till fotbollsträning

känner att jag absolit inte har några bilder på datan för tillfället..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback