last night

min gårdagskväll spenderades med 2 heeelt sjukt sköna tjejer (och sonny) haha han går mig på nerverna. Vi chillade med massagestolen och kollade på hockeyn, men när sverige sög så hårt så blev vi bara tvugna att göra något annat så vi chillade i jennys säng och skrattade som aldrig förr. Himla kul, har inte skrattat så här mkt på länge känns det lite som. Blev en favorit i repris med, skratta så mkt att man får tårar, de är jag kung på ! vi snackade en hel del om alla roliga händelser från gårdagskvällen, men amanda vad vare som hände sälen 2007? haha dreads killen va fan kvällens brutalabritta nu när jag tänker efter..och INTE SONNY!

Kommentarer
Postat av: Anonym

inget slåt sonny, det vet du! kan inte du skicka lite bilder till mig som du tog med mobilen??

2011-05-16 @ 17:23:02
URL: http://heyjennyhar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback