living the dream

blev till att latcha lite match igår och kvällens motståndare var harbo. Plus att det inte är varje dag som jag är målvakt, men har stått minst en match varje säsong sen jag vart liten, så nu är en match avklarad iaf. Som lite fler än jag kanske märkte så var det svin kallt igår och snacka om att det var kallt att vara målvakt. Med tanke på att jag fick typ ta bollen 2 gånger per helvlek, och nu tänker ni, "hur mkt blev det" jo det blev 12-1, lekstuga kan man säga att det var, visst att jag släppte in ett mål, men jag va ju "lite" bättre en harbos målvakt som släppte in 12..hehe, nä nu ska vi inte vara taskiga!

slänger upp en bild på mig och storcken som gjorde 6 av målen, bra spelat !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback