what them girls at

igår så var det ju som vanligt skola och i skolan så gjorde vi inget förutom att jag och linda hade engelska muntliga med varandra. Det gick ganska bra, vi klarade av att prata i 15 minutar iaf, stolt! sen efter skolan så drog jag hem och tog en spring runda på 5km, det brukar inte vara så jobbigt, men de va grymt jobbigt med tanke på att det va så varmt, men är jag så dum att man springer när det är som varmast så får jag väll skylla mig lite själv. Senare under kvällen så kom amanda och jenny på fika hemma hos mig och jag hade förberett med kladdkaka, glass, päron dricka och hallon smoothie, riktigt gott! och såklart hade jag skön stämningsmusik med. En trevlig kväll med massa skratt och planer inför helgens bravader.. danca like no one is watching!


Kommentarer
Postat av: You know who

dance like noone is fucking watching!

2011-05-11 @ 09:41:11
URL: http://heyjennyhar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback